Friday 14 March 2014


Tea Time at a Vintage Cafe.



Hello everyone. Today, my friend and I went for shopping and then we went for a tea at a fine little place called "Petite Fleur". I was so excited because the place was so lovely, the chairs,the stripped wallpapers,the lamps and the colours were so mid 50's!
Γεια σε όλους. Σήμερα, η φίλη μου και εγώ πήγαμε για ψώνια και μετά για ένα τσάι σε ένα υπέροχο μικρό μέρος που λεγόταν "Petite Fleur". Ήμουν τόσο χαρούμενη γιατί το μέρος ήταν τόσο γλυκούλικο, οι καρέκλες, οι ριγωτές ταπετσαρίες, οι λάμπες και τα χρώματα θύμιζαν έντονα τα μέσα της δεκαετίας του '50!




I really like their menu,their variety or tea,coffee and hot chocolates. They also had cakes,tarts etc. Lastly, the cherry on top was their music. Omg! Pure soul,swing,old music...I was thaat close from standing up and start dancing!! 
Αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν το μενού τους,η ποικιλία τους σε τσάι,καφέδες και ζεστές σοκολάτες. Επίσης, είχαν κέικ,τάρτες κλπ. Τέλος, το κερασάκι στην τούρτα ήταν η μουσική τους. Omg! "Αγνή" soul,swing,old μουσική... Ήμουν τόόσο κοντά στο να σηκωθώ και να αρχίσω να χορεύω!!


Seee you next time!! Byyyye! x

No comments:

Post a Comment