Thursday 13 March 2014

                                   

      HELLOOO EVERYONE! 

 Γεια σας, πρώτη μου μέρα στον κόσμο του blogging και είμαι λίγο αγχωμένη.
Ας ξεκινήσω όμως με το πρώτο μου προϊόν, το οποίο είναι το Sephora Base lissante Smoothinh Primer. Οι περισσότερες θα το έχετε ακούσει ή θα το έχετε αγοράσει αλλά όπως και να 'χει θα σας πω λίγα πράγματα για αυτό. Αρχικά, η τιμή του είναι γύρω στα 11 ευρώ γεγονός που μου αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα καθώς το περιεχόμενο του είναι λίγο(15ml) αν και δεν λέει να τελειώσει με τίποτα. Όταν το αγόρασα δεν είχα χρησιμοποιήσει ξανά primer και έτσι το θεώρησα οικονομικό και μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο παράπονο.

 Η αλήθεια είναι ότι μου φαίνεται κάπως λιπαρό όχι τόσο στο πρόσωπο αλλά στα δάχτυλα(δεν χρησιμοποιώ πινέλο για το primer καλώς ή κακώς), δεν ξέρω βέβαια αν φταίει ότι βάζω παραπάνω από όσο πρέπει. Δεν μπορώ να το συγκρίνω με κάποιο άλλο διότι είναι το πρώτο μου primer όπως ξαναείπα και φοβάμαι λίγο να αγοράσω κάτι καινούργιο που είναι και ακριβό αλλά και δεν γνωρίζω αν όντως είναι καλό.
 

Όσον αφορά την αίσθηση γενικότερα που αφήνει στο πρόσωπο μπορώ να πω ότι βλέπω διαφορά.
Το δέρμα μου είναι πιο λείο και μαλακό και το μακιγιάζ μου "στερεώνεται" καλύτερα και διαρκεί λίγες ώρες παραπάνω από κανονικό του. Επειδή δεν έχω μεγάλο θέμα με τους πόρους μου δεν βλέπω και καμία τρομερή διαφορά στην κάλυψη τους. Οι κοπέλες που έχουν λιπαρή επιδερμίδα καλό είναι να το αποφύγουν(γιατί εμένα μου αφήνει μια μικρή λιπαρότητα) για να μην έχουν μεγάλο πρόβλημα κατά την διάρκεια της μέρας/νύχτας τους με το μακιγιάζ τους. Τέλος, επειδή τα Sephora κάνουν συχνές εκπτώσεις και προσφορές(π.χ. 1+1 δώρο) δοκιμάστε το και περιμένω τις εντυπώσεις σας.

Αυτά από εμένα. Δεν ξέρω πως σας φάνηκε το πρώτο μου post, πείτε μου τι θέλετε να αλλάξω, τι να παραλείψω ή τι να προσθέσω. Φιλιά! x

2 comments:

  1. Καλη αρχη Γεωργια..πολυ ωραιο ποστ...ειναι οντως λιγο τσιμπιμενη η τιμη..αν συνεχισεις να χρησιμοποιεις primer θα σ προτεινα να δοκιμασεις και απο elf η muaπου ειναι οικονομικα και καλα..καλη αρχη και καλη συνεχεια!!!
    Μαρια ;)
    Http://aresmar.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω μαρια!θα τα εχω υποψιν μου ;)

      Delete