Friday 28 March 2014

Beauty Haul (Pharm24 & Hondos Center)



Γεια σας!! Αυτη την εβδομαδα μπορω να πω οτι ψωνισα αρκετα πραγματα ,οχι ειδη μακιγιαζ αλλα πραγματακια ενυδατωσης.Ας αρχισω ομως, με τις αγορες μου απο το pharm24.gr , το οποιο οσες δεν γνωριζετε ειναι ενα ενα ηλεκτρονικο φαρμακειο το οποιο εχει πολυ καλες τιμες, μεγαλη ποικιλια και η αληθεια ειναι οτι το πρωτοακουσα απο ενα haul της υπεροχης Μαριλιας (οσες θελετε μπορειτε να δειτε τα βιντεο της εδω -> https://www.youtube.com/user/MarilliasChoice1989 )
 Παμε να δουμε τι περιεχε το πακετο μου( το οποιο εχω να σας πω οτι ηρθαν σχετικα γρηγορα, τα παρηγγειλα την Δευτερα και ηρθαν σημερα Παρασκευη).




Αρχικα,πηρα δυο μασκες απο την Apivita, η μια ειναι μασκα ενυδατωσης και αντιοξειδωτικης προσταστιας με θαλασσια λεβαντα ( http://www.pharm24.gr/apivita-c-277_283/apivita-express-beauty-maska-enydatwshs-antiokseidwtikhs-prostasias-me-thalassia-lebanta-2x8ml-p-5189.html ) και η αλλη ειναι μια μασκα απαλου καθαρισμου με ροζ αργιλο ( http://www.pharm24.gr/apivita-c-277_283/apivita-express-beauty-maska-gia-apalo-katharismo-me-roz-argilo-2x8ml-p-3533.html ).

Στην συνεχεια πηρα ενα gel κατα των ερεθισμων της ευαισθητης περιοχης απο την Frezyderm (75ml) το οποιο κοστισε γυρω στα 18Ε (http://www.pharm24.gr/frezyderm-c-277_324/frezyderm-self-care-gel-75ml-gel-gia-toys-erethismoys-ths-eyaisthhths-perioxhs-p-4017.html ) . 

Δεν εχω δοκιμασει καποιο απο αυτα μεχρι στιγμης γιατι πριν λιγο ηρθαν οποτε δεν ξερω κατα ποσο κανουν αυτα που "υποσχονται". Μολις τα χρησιμοποιησω θα σας συμπληρωσω σε αυτο το ποστ την γνωμη μου ωστε να εχετε και εσεις μια ξεκαθαρη αποψη. Επισης,αυτο που μου αρεσε πολυ ηταν οτι στο κουτι μεσα υπηρχαν και καποια δειγματακια απο εναν ορο για το προσωπο και μια κρεμα σωματος της Frezyderm και ακομα μια κρεμα για τα χειλη και τα ματια απο την HYDROVIT Health Care. Ανυπομονω να τα δοκιμασω!!




Παμε τωρα στο δευτερο μερος του haul...τα Hondos Center.!.
Απο εκει πηρα -χωρις δευτερη σκεψη- το lip butter απο την liposan με αρωμα βανιλιας και macadamia. Τι να πω για αυτο το προιον?! Το αρωμα του δεν παιζεται,ειναι τοσο τελειο που μου ερχεται να το φαω(αλλα δεν το κανω..), απλωνεται πολυ ευκολα με το δαχτυλο σας (καλο ειναι οταν ειστε εκτος σπιτιου και θελετε να το βαλετε να σκουπισετε τα χερια σας με ενα υγρο μαντιλακι!), κανει τα χελη μου πολυ απαλα! Το αγαπησα πολυ γιατι αυτες τις μερες τα χειλη μου δεν ηταν σε καλη κατασταση, (ηταν σκασμενα) και ειχαν μικρα πετσακια και μπορω να πω οτι απο την στιγμη που το εβαλα εχω δει βελτιωση! Bravo Liposan! 


Σειρα εχουν οι μασκες προσωπου (τι πρωτοτυπο!). Πηρα μια της sensual day με αρωμα σοκολατας και shea butter(για απαλο καθαρισμο) και μια της Nivea με λευκο αργυλο (για ματ επιδερμιδα και την εξαφανιση των μαυρων στιγματων) . Η καθεμια τους πρεπει να εκανε γυρω στα 2Ε. Οσον αφορα την πρωτη ειναι super! Η μυρωδια της ειναι εθισμος...μυριζει τελειαα!! Αν σας αρεσει η σοκολατα και οι μασκες με μυρωδιες τοτε εμπρος,σας την προτεινω. Ειναι η δευτερη φορα που παιρνω την μασκα της Nivea και μου αρεσε πολυ γιατι απλωνεται ευκολα και αφου την βγαλω το προσωπο μου ειναι πεντακαθαρο και ματ. Και οι δυο μασκες διαρκουν για 2-3(ή μπορει και 4) χρησεις. Τελος, πηρα μια απλη κρεμα χεριων απο την Dove χωρις αρωμα η οποια κανει θαυματα στα δικα μου χερια. Επειδη αρκετα φορες αυτα σκανε αρκετα και ανοιγουν, την προτιμω γιατι ειναι πολυ ενυδατικη, απορροφαται γρηγορα και μετα δεν κολλανε.

Αυτα λοιπον απο μενα..περιμενω να ακουσω τις γνωμες σας για τα προιοντα αυτα..
Byyyee! xx





No comments:

Post a Comment